.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین جلسه اتاق فکر مازندران با حضور استاندار

استاندار مازندران گفت: تشکیل اتاق فکر به دور از نگرش سیاسی، اقدامی در جهت راهبردی کردن سند توسعه استان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ‌سید محمد کریمی عصر یکشنبه در نخستین جلسه اتاق فکر مازندران دولت را متشکل از سازمان های به هم پیوسته ای دانست که در اجرایی کردن تصمیمات و مصوبات بیشترین سهم را دارند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی دولت نهم اختیارات بی اندازه ای است که رئیس جمهور محترم به استانداران داده است خاطرنشان ساخت: این تفویض اختیار بسیار اهمیت دارد و موجب آن شد که سرعت بیشتری در اجرای امور داشته باشیم.

کریمی اظهار داشت: در شرایط فعلی اگر استانی راه توسعه را طی نکند هیچ کس به جز استاندار آن استان مقصر نخواهد بود چرا که در دولتی که رئیس جمهور آن دو بار جلسه هیات دولت را در استان برگزار می کند و تمامی هیات وزیران و شخص رئیس جمهور در اختیار آن استان است اگر مدیران استانی نتواند از این فرصت استفاده کند ضعف تصمیم گیری آنان است.

استاندار تصریح کرد: سمینار استانداران که در هر فصل برگزار می شود دیگر فرصتی است که دولت دکتر احمدی نژاد برای استانها در نظر گرفته است.

کریمی تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر به منظور دور هم جمع کردن نخبگان و بزرگانی است که کوله باری از تجربه و اندیشه را با خود دارند و استفاده کردن از این تجربیات گرانسنگ ما را در راه توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه این تشکل کاملا غیر سیاسی است، افزود: انتخاب این عده از نخبگان به دور از نگرش سیاسی بوده است و هدف ما راهبردی کردن محور توسعه استان است تا هر استانداری که بعد از این می آید بر اساس این سند راهبردی خدمت کند.

در این جلسه استاندار مازندران بر اختصاص قسمتی از سایت استانداری به این اتاق تاکید کرد و افزود: قسمتی از سایت، به نام اتاق فکر طراحی شود تا مردم و اندیشمندان در هر کجا بتوانند با اعضای این اتاق ارتباط داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: تلفن گویا و پست الکترونیکی برای این اتاق تعریف شود و تمامی پیام ها ضبط و بهره برداری گردد.

استاندار بر تشکیل جلسات به طور مستمر و دو هفته یک بار خبر داد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند و به مواردی از جمله: ارتباط مستمر استاندار با دانشجویان و افزایش میزان آگاهی دانشجویان از مسائل سیاسی، راه اندازی سایت آموزش عالی استان، ارزیابی مدیریت شهری و استانی، ‌بازیابی اطلاعات از دوره های قبل، داشتن معرفت و شناخت، هدفمند و برنامه ریزی کردن کارها، ماندگاری و ریشه دار بودن تصمیمات، تشکیل کمیته های تخصصی و پرداختن به معضلات اقتصادی استان اشاره کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.